HomeExterieurInterieur LoginPartners Contact

Bureel en slaapkamerinrichting

gepubliceerd op 11/07/2013 door Marijn T.

Inrichten van 2 slaapkamers en een bureel gecombineerd met dressing.

In eerste fase egaliseren van de chape. Daarop Itlas parket geplaatst die afgewerkt is met een 8-laags UV vernis.

Verder hebben we een vals plafond in gipskarton geplaatst onder een schuine dakhelling.

Voor de slaapkamers zijn telkens kasten voorzien opgebouwd bazaltgrijze binnenkasten met witte laminaatfronten voorzien van Tip-On systeem. Op het eind van elke kastpartij is er een binnenwand geplaatst in schilderklare mdf panelen. Daarin is er indirect LED licht voorzien aangesloten op de kamerverlichting. Binnen de kasten zijn zowel lades, hangbaren als legplanken voorzien. Deuren schieten telkens door tot 3cm boven parket.

Voor de bureelruimte zijn dezefde decoren gebruikt enkel is het bureaublad in een houtstructuur voorzien. In het bureaublad zitten ingefreesde kabelgoten die doorlopen tot in de kast gekoppeld aan het werkblad. Daarin is ventilatie voorzien voor het plaatsen van een computer. Tussen de dagkanten van het raam is er een zitbankje voorzien in hetzelfde decor als het werkblad. In dezelfde ruimte is er ook een open kastenwand voorzien onder een dakhelling.

Wij danken L&E voor de goede verstandhouding tijdens dit project.